Poznat pochybnou firmu nemusí být vůbec jednoduché, ale i zdánlivě nepatrné náznaky mohou člověku napovědět.

Třeba to, že tato nabízí něco, co už zdálky vzbuzuje přinejmenším určité pochyby, co je člověku nesrozumitelné a průměrný jedinec nedokáže posoudit, nakolik to odpovídá realitě či nikoliv. Takové vzdušné zámky by měly přimět člověka, aby byl ve střehu.

proces optimalizace

Nebo to, že se člověk nedopátrá toho, kde takovou firmu vůbec nalézt. Uvádí-li tato coby své sídlo notně odlehlou budovu nebo objekt, v němž má tato nanejvýš poštovní schránku a jinak nic, mělo by každého napadnout, že tu asi nebude vše v pořádku.

Nebo to, že se člověk jen stěží dopátrá, kdo za takovou firmou stojí, komu tato patří a kdo z ní profituje. A dopátrá-li se někoho takového, snadno zjistí, že se jedná o osobu více než nedůvěryhodnou.

rychlá optimalizace

Odrazovat by mělo třeba i to, je-li nabídka tak jaksi mlhavá, nekonkrétní, případně zaobalená do jen stěží srozumitelné právnické mluvy, v níž se určitě ukrývá něco, co má oněm lotrům umožnit vyvléci se z odpovědnosti, až padne pověstná kosa na kámen.

Což jsou zřejmě ty nejzjevnější atributy pochybné firmy, od níž je lepší dát ruce pryč.
 
A co takový tým SEO konzultantů a specialistů? Jistě, i zde se nabízí něco, čemu průměrný našinec zase až tak nerozumí a co by mohlo vzdušné zámky připomínat, ale je to tu objasněno natolik, že to nakonec pochopí každý.

Naleznete tu lehce jak firemní adresu, tak i další kontakty. A rovněž snadno zvíte, kdo je ředitelem, kdo jsou jednatelé a jak se jmenuje ten či onen SEO konzultant.
Z čehož lehce poznáte, že se jedná o firmu solidní. Nabízející sice něco, co leckdo z našinců nechápe, což ale není žádná zákeřnost nebo podvod. Protože kdyby to byl podfuk, nikdo by se pod to ‚nepodepsal‘. Nejednou i s vlastní fotografií.

zlepšení prohlížeče

Lotr by přece takhle neriskoval, že si na něj podvedení klienti někde počíhají.
Kdo se takto přiznává ke své práci, ten musí být spolehlivý. A to tito lidé nezpochybnitelně jsou.