.

Semínka jsou zdrojem všech možných vitamínů, vlákniny, ale i minerálů a prospěšných tuků, které vaše tělo nezbytně potřebuje. Navíc jsou zdrojem energie, která vám pomůže posilnit imunitní systém. Semínka můžete konzumovat hned na několik způsobů. Pokud chcete, aby pro vás byly semínka stravitelnější, před konzumací je na pár minut ponořte do vody. Následně je můžete smíchat s jogurtem, ovesnou kaší nebo ovocem. Podívejte se, jaký druh semínek se hodí na co.

lněné semínko
 

  • Dýňová semínka

Dýňová semínka obsahují velké množství omega 3 mastných kyselin, které podporují blahodárný spánek a dobrou náladu. Dopřát byste si je měli i při potížích s močovým měchýřem nebo s ledvinami. Ideálně je konzumujte krátce opražené nebo namočené do pomazánek.
 

  • Lněná semínka

I lněná semínka mají velký obsah omega 3 mastných kyselin, vlákniny a rostlinných estrogenů. Je to osvědčené a šetrné projímadlo, které by se mělo užívat při žaludečních vředech. Pomáhá navíc i při vysokém krevník tlaku nebo při zvýšeném cholesterolu v krvi. Naše babičky je používaly proti depresi nebo jako prevenci rakoviny. Nejlépe se konzumuje namleté v salátech, polévkách, v nejrůznějších moučnících. Umelete ho dobře v elektrickém mlýnku na kávu, nikdy ho však nemelte do zásoby, velmi rychle se kazí.

.

marihuana
 

  • Konopná semínka

Jedná se o velmi výživnou plodinu, která má vysoký obsah omega 3 a 6 mastných kyselin. Podporuje činnost mozku, působí blahodárně proti stárnutí a zajišťuje rovnováhu hormonální hladiny. Obsahuje hned několik aminokyselin, které jsou příznivé pro naší imunitu. Loupaná konopná semínka můžete přidat do salátů, pomazánek, těsta nebo je konzumovat samotná.
 

Kde a jak semínka koupit?

Bulldog-seeds nabízí jednotlivé sáčky nebo i přímo vážená semínka, můžete si tak odvážit množství přímo dle potřeby. Můžete si z jejich konzumace udělat malý snídaňový rituál a sníst je jen tak nebo je použít k přípravě lahodné pomazánky nebo ovesné kaše.

Ohodnoťte příspěvek
.